Søk sommerjobb i kommunen

Vi utlyser sommerjobber som passer for deg som er ungdom, elev, student og for deg som er ferdig utdannet. Stillingene er innen Helse og mestring, Ingeniørvesenet og Parkvesenet.

Sommerjobb i kommunen.jpg

Alle foto: Anne Lise Norheim

En sommerjobb i kommunen er et trygt sted å begynne arbeidslivet og gir deg masse nyttig erfaring. Du blir bedre kjent med deg selv og oppdager kanskje hva du ønsker å jobbe med senere. I tillegg får du mulighet til å knytte kontakt med en arbeidsgiver og skape deg et nettverk. Dette kan gi deg muligheter til en jobb ved siden av skole eller studier.

Slik søker du sommerjobb hos oss

Alle våre stillinger lyses ut på Webcruiter. Ønsker du å søke sommerjobb i Kristiansand kommune må du registrere deg, og søke via deres side.

Her finner du våre ledige stillinger

Vil du vite mer om å jobbe i kommunen kan du ta en titt på vår temaside Jobb hos oss

Tips til søknaden

− Det er mange som ønsker seg en sommerjobb i kommunen. Bruk derfor litt tid på søknaden din. Fortell oss hvem du er, hva du er interessert i og hvorfor du ønsker akkurat denne sommerjobben, sier HR-rådgiver Jan Erik Gabrielsen som ønsker alle søkere lykke til.

I filmen under får du et innblikk i de ulike yrkene som finnes i kommunen.

Filmen er laget av Ola Røyseland i kommunikasjonsenheten/Samsen kulturhus i Kristiansand kommune.